Thursday, November 13, 2014

“က်ေနာ္္႔ရဲ႕ သူရဲေကာင္း”


“က်ေနာ္္႔ရဲ႕ သူရဲေကာင္း”
။။။။။။။။။။။။။။။။။။။။။။။။။။။။
“ေဒၚေအာင္ဆန္းစုၾကည္ဟာ
သူလုပ္ေဆာင္ျပခဲ့တာေတြ
သူ႔ရဲ႕ စာေပအေရးအသားေတြက တဆင့္
က်ေနာ္အပါအ၀င္ တစ္ကမာၻလံုးမွာ ရွိတဲ့သူေတြကို
စိတ္ဓာတ္ခြန္အားေပးႏိုင္တဲ့
ဒီမိုကေရဒီရဲ႕ ျပယုဂ္ပဲ ျဖစ္ပါတယ္။
သူရဲ႕ သတၱိ၊ ဂုဏ္သိကၡာနဲ႔ ႏုိင္ငံအတြက္ ေပးဆပ္ဖို႔
စိတ္ပိုင္းျဖတ္ထားမႈေတြကို
က်ေနာ္အၿမဲတမ္းပဲ ေလးစားခဲ့ပါတယ္။” (၂၀၁၄)

“သူမဟာ က်ေနာ္္႔ရဲ႕ သူရဲေကာင္း
တစ္ေယာက္ျဖစ္သလို၊ ျမန္မာျပည္နဲ႔
တစ္ကမၻာလံုးမွ အေျခခံ လူ႔အခြင္႔ေရး တုိုးတက္ဖို႔
အလုပ္လုပ္ေနသူ အားလံုး အတြက္ ေစ႔ေဆာ္
အားေပးတဲ႔ ရင္းျမစ္တစ္ခု ပါပဲ။” (၂၀၁၀)

(US President Barack Obama)

credit to ..... Irrawaddy Publishing Group
& Maukkha Education Magazine

PS ....
“ကမၻာ့ ေခါင္းေဆာင္တစ္ေယာက္ရဲ့ ႏွုတ္ထြက္စကားပါ။”

No comments:

Post a Comment