Tuesday, July 28, 2015

"က်မတို႔ နားလည္ရမယ္"

"က်မတို႔ နားလည္ရမယ္"
။။။။။။။။။။။။။။။။။။။။။။။။။။။။။


“က်မတို႔ဟာ
အမ်ိဳးသား ျပန္လည္ ရင္ၾကားေစ့ေရးကို
တည္ေဆာက္ေနတဲ့အခ်ိန္မွာ
အတိတ္ကအျဖစ္ဆိုးေတြကို
တစ္ခါျပန္လည္ၿပီးေတာ့
အခ်င္းခ်င္းၾကားမွာ စိတ္ဝမ္းကြဲေအာင္
မလုပ္သင္တဲ့အခ်ိန္မွာ
က်မတို႔မလုပ္ရဘူး …
ဒါကို က်မတို႔ နားလည္ရမယ္"

credit to ... ဗီြအုိေအ ျမန္မာ

No comments:

Post a Comment